Představení novinek a především zcela nové řady T Series z pražské pobočky Triumph od Motorkáři.cz.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | Kapalinou chlazený, 4 ventil, DOHC, jednoválec   |
Obsah | 398,15 ccm   |
Vrtání / Zdvih | 89,0 x 64,0 mm   |
Palivový systém | Elektronické vstřikování paliva Bosch s elektronickým ovládáním plynu   |
Výfukový systém | Nerezový dvouplášťový sběrný systém s nerezovým tlumičem hluku   |
Sekundární převod | X-kroužkový řetěz   |
Spojka | Mokrá, vícelamelová, slip assist   |
Převodovka | 6 rychlostí   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Hybridní páteř/obvod, ocelová trubka, přišroubovaný zadní pomocný rám   |
Kyvná vidlice | Oboustranná, litá hliníková slitina   |
Přední kolo | 10 paprsků, litá hliníková slitina, 17 x 3 palce   |
Zadní kolo | 10 paprsků, litá hliníková slitina, 17 x 4 palce   |
Přední pneu | 110/70 R17   |
Zadní pneu | 150/60 R17   |
Přední odpružení | 43 mm obrácené vidlice Big Piston. Zdvih 140 mm   |
Zadní odpružení | Plynový tlumič RSU s externím zásobníkem a nastavením předpětí. Zdvih 130 mm   |
Přední brzdy | 300 mm pevný kotouč, čtyřpístkový radiální třmen, ABS   |
Zadní brzda | 230 mm pevný kotouč, plovoucí třmen, ABS   |
Přístrojová deska / Funkce | Analogový rychloměr s integrovaným multifunkčním LCD displejem   |
Rozměry | |
Šířka | 814 mm   |
Výška | 1084 mm   |
Výška sedla | 790 mm   |
Rozvor | 1 377 mm   |
Úhel řízení | 24,6 º   |
Hmotnost | 170 kg   |
Objem nádrže | 13 l   |
Výkon | |
Maximální výkon | 40 PS (29,4 kW) @ 8 000 ot./min   |
Maximální kroutící moment | 37,5 Nm @ 6 500 ot./min   |
Spotřeba a servisní interval | 3,5 l/100 km (80,7 mpg)   |
CO2 hodnoty | EURO 5 jsou 83,8 g/km podle nařízení 168/2013/EC. Údaje o spotřebě paliva jsou odvozeny ze specifických zkušebních podmínek a slouží pouze pro srovnávací účely. Nemusí odrážet skutečné jízdní výsledky.   |
Cena | |
CZK | O aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera.   |